.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین اخبار از دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس

رئیس سازمان لیگ برتر از تقسیم جایگاه تماشاگران ورزشگاه آزادی بین طرفداران استقلال و پرسپولیس در شهر آورد تهران خبر داد و گفت: بلیت فروشی برای این بازی روز مسابقه انجام خواهد شد و یک داور ایرانی هم قضاوت بازی را برعهده خواهد داشت.

عزیزمحمدی در گفتگو با مهر ضمن اعلام این خبر افزود: با وجود اینکه تیم استقلال میزبان مسابقه رفت شهرآورد سنتی تیم های استقلال و پرسپولیس خواهد بود اما استثنائا بخش روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی بین تماشاگران استقلال و پرسپولیس تقسیم خواهد شد تا هواداران دوتیم مشکلی برای حضور در ورزشگاه و تماشای این مسابقه نداشته باشند.

محمدی اضافه کرد: دیروز شنبه جلسه شورای تامین برای انجام هماهنگی های لازم جهت برگزاری مطلوب شهرآورد تهران برگزارشد و وظایف و مسئولیت های ارگان ها و دستگاه های زیربط نظیر نیروی انتظامی، آتش نشانی، اورژانس، اتوبوسرانی ، ورزشگاه آزادی و ...مشخص و مشکلی برای برگزاری این دیدار در روز جمعه 23 مهرماه وجود ندارد.

وی در خصوص نحوه بلیت فروشی دیدارتیم های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بلیت فروشی این دیدار از ساعت 7 صبح روز جمعه در گیشه های بلیت فروشی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و امیدوارم این امر مانع از ازدحام تماشاگران بویژه هوادارانی که از شهرستانها به تهران می آیند شود.

رئیس سازمان لیگ برتر همچنین پیرامون انتخاب داورشهرآورد تهران گفت: این مسابقه را همچون دیدارهای اخیریک داور ایرانی قضاوت خواهد کرد ولی برای پرهیز ازهرگونه حاشیه و فشار روحی بر روی داور نام گزینه مورد نظر روز پنج شنبه و قبل از شهرآورد از سوی کمیته داوران اعلام خواهد شد.

شصت و نهمین شهرآورد سنتی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز جمعه 23 مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.